S_1124_Flexcam Advertisement S_1124_Flexcam S_1124_Flexcam Advertisement

Mladšia generácia prejavuje záujem o investície do ESG a očakáva personalizované finančné produkty, ukazuje report Accenture

Tlačové správy
0
Mladí ľudia chcú investovať podľa svojho životného štýlu a hodnôt 80 % respondentov z generácie Z sa spontánne zaujíma o ESG a sociálne zodpovedné investície Obrovský generačný rozdiel v dôvere v odporúčania od algoritmu - až 96 % oslovených z generácie Z, 77 % mileniálov a 77 % generácie X by dôverovalo viac finančnej rade od algoritmu ako od človeka v porovnaní s 36 % generácie Baby Boomers Bratislava, 30. novembra 2021 – Väčšina mladších investorov by zvažovala finančné produkty a služby od spoločností ako Google, Apple či Facebook.  Na opačnej strane sú respondenti generácie Baby Boomers (narodení 1946-1964), z ktorých by o takejto ponuke rozmýšľalo iba 30 %. Ukázal to prieskum spoločnosti Accenture na 1 000 investoroch v USA a Kanade, ktorí využívajú služby finančných poradcov. ,,Generačný rozdiel je zjavný aj v prípade digitálnych automatizovaných služieb. Dôverovali by ste finančnej rade od človeka alebo od stroja? Generácia Z v tom má jasno - náš prieskum ukazuje, že až 96 % ... Zobrazit Galériu

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať