Mladšia generácia prejavuje záujem o investície do ESG a očakáva personalizované finančné produkty, ukazuje report Accenture
Mladí ľudia chcú investovať podľa svojho životného štýlu a hodnôt
80 % respondentov z generácie Z sa spontánne zaujíma o ESG a sociálne zodpovedné investície
Obrovský generačný rozdiel v dôvere v odporúčania od algoritmu - až 96 % oslovených z generácie Z, 77 % mileniálov a 77 % generácie X by dôverovalo viac finančnej rade od algoritmu ako od človeka v porovnaní s 36 % generácie Baby Boomers
Bratislava, 30. novembra 2021 – Väčšina mladších investorov by zvažovala finančné produkty a služby od spoločností ako Google, Apple či Facebook. Na opačnej strane sú respondenti generácie Baby Boomers (narodení 1946-1964), z ktorých by o takejto ponuke rozmýšľalo iba 30 %. Ukázal to prieskum spoločnosti Accenture na 1 000 investoroch v USA a Kanade, ktorí využívajú služby finančných poradcov.
,,Generačný rozdiel je zjavný aj v prípade digitálnych automatizovaných služieb. Dôverovali by ste finančnej rade od človeka alebo od stroja? Generácia Z v tom má jasno - náš prieskum ukazuje, že až 96 % ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH