Nespokojní s kuriérom? Nebojte sa to povedať!
Zákaznícke skúsenosti s doručením môžu mať vplyv na celkové hodnotenie e-shopu, pretože kuriér môže byť jediným priamym kontaktom predajcu a zákazníka. Aj preto sú už dnes hodnotenia dopravcov súčasťou hodnotiacich formulárov.
Komfort a rýchlosť nakupovania aj doručenia patria medzi hlavné dôvody nakupovania online. Zákazník očakáva, že svoj tovar dostane rýchlo a bez problémov na miesto, ktoré si zvolil. „Pokiaľ zákazník nie je spokojný s doručením tovaru, mal by o svojej skúsenosti dať vedieť. Rovnako to funguje aj naopak. Keďže skúsenosti zákazníkov s dopravcami sa často odrážali v celkovom hodnotení e-shopov, rozhodli sme sa rozšíriť možnosť recenzií aj o slovné hodnotenie kuriérov. S tým súvisí po novom aj možnosť ohodnotiť výdajné miesta,“ vysvetľuje Leoš Nosek, Product Owner služby Overené zákazníkmi v rámci portálu Heureka.
Pri nákupoch cez internet si zákazník volí sám svoj preferovaný spôsob doručenia. Obľúbená je stále dobierka, ale Slováci stále častejšie volia doručenie ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH