S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Nespokojní s kuriérom? Nebojte sa to povedať!

Tlačové správy
0
Zákaznícke skúsenosti s doručením môžu mať vplyv na celkové hodnotenie e-shopu, pretože kuriér môže byť jediným priamym kontaktom predajcu a zákazníka. Aj preto sú už dnes hodnotenia dopravcov súčasťou hodnotiacich formulárov. Komfort a rýchlosť nakupovania aj doručenia patria medzi hlavné dôvody nakupovania online. Zákazník očakáva, že svoj tovar dostane rýchlo a bez problémov na miesto, ktoré si zvolil. „Pokiaľ zákazník nie je spokojný s doručením tovaru, mal by o svojej skúsenosti dať vedieť. Rovnako to funguje aj naopak. Keďže skúsenosti zákazníkov s dopravcami sa často odrážali v celkovom hodnotení e-shopov, rozhodli sme sa rozšíriť možnosť recenzií aj o slovné hodnotenie kuriérov. S tým súvisí po novom aj možnosť ohodnotiť výdajné miesta,“ vysvetľuje Leoš Nosek, Product Owner služby Overené zákazníkmi v rámci portálu Heureka. Pri nákupoch cez internet si zákazník volí sám svoj preferovaný spôsob doručenia. Obľúbená je stále dobierka, ale Slováci stále častejšie volia doručenie ...

Heureka

Všetky autorove články
zakaznik online

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať