Online nakupovanie počas pandémie rastie, ľudia sa pri ňom však necítia bezpečne
Pri nakupovaní cez internet sa cíti veľmi bezpečne iba 29 % spotrebiteľov. Až 61 % ľudí pritom využíva online obchody častejšie ako pred pandémiou. Vyplýva to z celosvetového prieskumu spoločnosti ESET, ktorá je globálnym lídrom v oblasti kybernetickej bezpečnosti. Súkromných aj firemných zákazníkov sa pýtala na využívanie finančných technológií (FinTech), ich zabezpečenie v čase pandémie a spotrebiteľské návyky.
Zistenia globálneho prieskumu jednoznačne ukazujú, že veľká časť populácie uprednostňuje počas pandémie nákup cez internet. Kamenné obchody vymenili za internetové stránky najmä zákazníci vo veku od 25 do 34 rokov. Nákupy online vybavuje častejšie ako predtým až 70 % ľudí z tejto vekovej kategórie. Tento trend bude pravdepodobne pokračovať aj po pandémii.
„Z tohto hľadiska je znepokojujúce, že sa iba menej ako tretina zákazníkov cíti veľmi bezpečne pri online nakupovaní. Bez zvýšenia povedomia o ochranných opatreniach budú ľudia vystavovať svoje platobné údaje riziku,“ varu ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH