Online služby využívajú najmä tridsiatnici z generácie Y
Nepatria k typickým vorkoholikom, striktne oddeľujú voľný čas od práce, aktívne vyhľadávajú zábavu, výborne ovládajú technológie, nemajú radi konzervatívne riadenie v práci a hltajú nové informácie z rôznych online zdrojov aj mimo médií. Práve táto nastupujúca generácia mladých ľudí Y a Z narodených od 80. rokov a neskôr je najčastejším zákazníkom online služieb, ako napríklad objednávanie jedál, taxi či zliav. Šéfovia najväčších portálov online služieb na Slovensku sa zhodujú, že uspokojiť túto cieľovú skupinu nie je jednoduché. Vyžadujú pestrosť, rýchle dodanie služby, technologické inovácie a najmä inšpiráciu pre voľný čas.
„Výhodná cena už nie je pre väčšinu našich zákazníkov hlavným dôvodom návštevy zľavového portálu. Na Zľavomate hľadajú inšpiráciu najmä na voľné chvíle pre seba, svojich priateľov a rodinu. Čím je ponuka pestrejšia a častejšie sa mení, tým častejšie mladí ľudia portál navštevujú – podobne ako kontrolujú spravodajské portály alebo sociálne siete pre nové správy. ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH