Orange otvoril novú inšpiratívnu predajňu, kde si môžete aj oddýchnuť a zabaviť sa
Komunikačné potreby zákazníkov v súčasnosti už nie sú len o telefonovaní či pripojení na internet. Orange včera predstavil nový koncept svojich predajní, ktorým reaguje na nové komunikačné potreby. Prvú z nich otvoril v nákupnom centre Aupark Bratislava.
Digitalizácia zjednoduší život zákazníkov od prvého momentu, ešte pred tým, ako predajňu navštívia. Objednať sa totiž budú môcť na presne dohodnutý čas, a to prostredníctvom stránky www.orange.sk/smartstore a v budúcnosti aj cez mobilnú aplikáciu. Digitalizácia šetrí čas zákazníkov aj tým, že na aktuálne poradové číslo ich upozorní SMS správou. Novinkou je tiež nová digitálna pomôcka, ktorá urýchli vybavenie zákazníkov a skráti čakacie doby. Vďaka nej bude personál predajne vedieť zákazníkom poradiť a vybaviť väčšinu požiadaviek ešte skôr, než sa dostanú k samotnému predajcovi.
Cieľom nového konc ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH