S_1124_Flexcam Advertisement S_1124_Flexcam S_1124_Flexcam Advertisement

Packeta modernizuje svoju zákaznícku linku. Všetky telefonáty od zákazníkov rieši voicebot Peter

Tlačové správy
2
Infolinka Packety na telefónnom čísle +421 221 201 135 získala novú pomoc v podobe umelej inteligencie. Hovory zákazníkov teraz 24 hodín denne, 7 dní v týždni prijíma Peter – pokročilá AI schopná príjemným „ľudským“ hlasom poskytnúť informácie o očakávaných zásielkach alebo zodpovedať najčastejšie otázky o Z-BOXoch či reklamáciách. Zákaznícka linka Packety dnes rieši približne 35-tisíc hovorov mesačne a voicebot nahrádza aj otravné výzvy automatu na stláčanie príslušných čísel. Nová technológia dokáže úplne sama odpovedať na najčastejšie otázky a vyše 60 % požiadaviek úspešne vyrieši aj mimo prevádzkovej doby call centra. Zároveň tiež eliminuje čakanie na voľného operátora a zákazníkovi sa môže venovať prakticky okamžite. Voicebota pre Packetu zabezpečuje český startup VOCALLS, ktorého AI po celom svete spracováva stovky tisíc hovorov denne. Svoju technológiu bude môcť na základe spätnej väzby od slovenských zákazníkov naďalej priebežne vylepšovať. Peter tak bude v budúcnosti vedieť od ...

Packeta

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať