S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Podľa novej štúdie Accenture by mohli nákupy na sociálnych médiách prekročiť hranicu 1 bilióna dolárov do roku 2025

Tlačové správy
0
Predpokladá sa, že rast bude poháňaný najmä generáciou Z a mileniálmi Nová štúdia spoločnosti Accenture ukazuje, že segment predaja tovaru a služieb na sociálnych sieťach, ktorého hodnota dnes dosahuje 492 miliárd dolárov, by mal do roku 2025 rásť trikrát rýchlejšie ako tradičný e-commerce a dosiahnuť 1,2 bilióna dolárov. Podľa správy Accenture otvára segment ,,social commerce” nové možnosti, ktoré kompletne menia zákaznícku skúsenosť. Celý proces od vyhľadávania produktu až po jeho vloženie do košíka sa totižto deje priamo na platforme sociálneho média. V rámci prieskumu spoločnosť Accenture zistila, že až 64 % opýtaných, ktorí sociálne médiá používajú, zrealizovali v minulom roku aspoň jeden nákup. Accenture preto odhaduje, že na sociálnych médiách nakupovali takmer 2 miliardy ľudí. "Pandémia ukázala, ako veľmi sú sociálne platformy vstupným bodom ľudí do online sveta. Stali sa pevnou súčasťou nášho každodenného života, o čom svedčí aj nárast času, ktorý na nich užívatelia a užíva ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať