Podľa novej štúdie Accenture by mohli nákupy na sociálnych médiách prekročiť hranicu 1 bilióna dolárov do roku 2025
Predpokladá sa, že rast bude poháňaný najmä generáciou Z a mileniálmi
Nová štúdia spoločnosti Accenture ukazuje, že segment predaja tovaru a služieb na sociálnych sieťach, ktorého hodnota dnes dosahuje 492 miliárd dolárov, by mal do roku 2025 rásť trikrát rýchlejšie ako tradičný e-commerce a dosiahnuť 1,2 bilióna dolárov.
Podľa správy Accenture otvára segment ,,social commerce” nové možnosti, ktoré kompletne menia zákaznícku skúsenosť. Celý proces od vyhľadávania produktu až po jeho vloženie do košíka sa totižto deje priamo na platforme sociálneho média. V rámci prieskumu spoločnosť Accenture zistila, že až 64 % opýtaných, ktorí sociálne médiá používajú, zrealizovali v minulom roku aspoň jeden nákup. Accenture preto odhaduje, že na sociálnych médiách nakupovali takmer 2 miliardy ľudí.
"Pandémia ukázala, ako veľmi sú sociálne platformy vstupným bodom ľudí do online sveta. Stali sa pevnou súčasťou nášho každodenného života, o čom svedčí aj nárast času, ktorý na nich užívatelia a užíva ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH