CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Polovica Slovákov minie na darčeky do 200 eur prevažne v centrách

Tlačové správy
0
Nákupné centrá sú pre Slovákov najčastejšou voľbou pri výbere vianočných darčekov. Takmer 66 percent z nich preferuje, ak môžu všetky povinnosti a nákupy vybaviť pod jednou strechou v príjemnej predvianočnej atmosfére. Až 75 % ľudí začína s vianočnými nákupmi už od novembra alebo priebežne počas roka. Menej ako štvrtina návštevníkov si vianočné nákupy necháva na poslednú chvíľu. Vyplýva to z predvianočného online spotrebiteľského prieskumu najväčšieho nákupného centra na Slovensku AVION v Bratislave. „Už pravidelne každý rok sa nám potvrdzuje, že naši návštevníci si nechcú nákupy nechávať na poslednú chvíľu. Návštevnosť centra totiž rastie postupne už od začiatku novembra až do Vianoc. Veľa našich návštevníkov vianočné nákupy spája aj s posedením pri dobrom jedle alebo kávičke s priateľmi či rodinou. Urobíme všetko pre to, aby sme našim návštevníkom spríjemnili predvianočné prípravy na najkrajšie sviatky roka,“ povedala Katarína Michaliaková, marketingová manažérka nákupného centra AV ... Zobrazit Galériu

Agentúra LIKE

Všetky autorove články
Vianoce darceky

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať