Polovica Slovákov minie na darčeky do 200 eur prevažne v centrách
Nákupné centrá sú pre Slovákov najčastejšou voľbou pri výbere vianočných darčekov. Takmer 66 percent z nich preferuje, ak môžu všetky povinnosti a nákupy vybaviť pod jednou strechou v príjemnej predvianočnej atmosfére. Až 75 % ľudí začína s vianočnými nákupmi už od novembra alebo priebežne počas roka. Menej ako štvrtina návštevníkov si vianočné nákupy necháva na poslednú chvíľu. Vyplýva to z predvianočného online spotrebiteľského prieskumu najväčšieho nákupného centra na Slovensku AVION v Bratislave.
„Už pravidelne každý rok sa nám potvrdzuje, že naši návštevníci si nechcú nákupy nechávať na poslednú chvíľu. Návštevnosť centra totiž rastie postupne už od začiatku novembra až do Vianoc. Veľa našich návštevníkov vianočné nákupy spája aj s posedením pri dobrom jedle alebo kávičke s priateľmi či rodinou. Urobíme všetko pre to, aby sme našim návštevníkom spríjemnili predvianočné prípravy na najkrajšie sviatky roka,“ povedala Katarína Michaliaková, marketingová manažérka nákupného centra AV ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH