Povianočné zľavy na slovenských e-shopoch sú často len naoko, skutočne zlacneného tovaru je 11,5 %
Monitoring cien tovaru v tradičných povianočných zľavách odhalil zľavovú politiku popredných slovenských e-shopov. Evidentné je napríklad opakované zlacňovanie, kedy sú ceny komodít pred Vianocami umelo navýšené a v rámci zliav potom zrazené na pôvodnú cenu. Podľa komplexnej analýzy spoločnosti Karsa Technologies sa tak deje až v 9 % prípadoch. Možnosť výhodného nákupu sa týka 11,5 % sledovaných produktov.
Analýza spoločnosti Karsa Technologies monitorovala v období posledných štyroch mesiacov dlhodobý vývoj cien elektrospotrebičov a mobilných prístrojov predávaných v ôsmich popredných internetových obchodoch, akými sú napríklad Mall.sk, Okaysk.eu alebo Datart.sk. Z dát vyplynulo, že sledované e-shopy po Vianociach uplatnili skutočnú zľavu v priemere pri 11,5 % ponúkaných produktoch. Ako skutočná zľava je v analýze považovaná hodnota, ktorá bola v januári o viac ako 5 % nižšia než všetky ceny v sledovanom období. Pri 9 % komoditách internetové obchody uplatnili už spomínanú opakovanú z ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH