S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Prieskum: pre mladých je už internet dôveryhodnejší ako televízia

Prieskumy trhu
0
Sedemdesiattri percent ľudí vo veku od 12 do 26 rokov považuje internet za najinformatívnejšie médium. Vyplýva to z výsledkov štúdie Millennials+, ktorú uskutočnila agentúra TNS Slovakia na vzorke 1 500 ľudí v spomínanej vekovej kategórii. Šesťdesiatdva percent respondentov zároveň označilo internet za najzábavnejší a 34 percent mladých si myslí, že je tiež najdôveryhodnejším zo všetkých médií. Tu už však rozdiel medzi internetom a ostatnými médiami nie je až taký priepastný. Mládež si totiž uvedomuje, že dôveryhodnosť internetu nie je vždy stopercentná. Z ostatných médií konkuruje internetu predovšetkým televízia. Tá porazila internet vo svete reklám. Televízne reklamy sú podľa 56 percent respondentov rozhodne pútavejšie a priťahujú oveľa väčšiu pozornosť. K online reklamám sa naopak prikláňa len 32 percent respondentov. V oblasti konzumácie jednotlivých médií si svoje miesto u mladých ľudí našla najmä televízia. Obľúbené televízne seriály a relácie zvykne pravidelne sledovať 76 p ...