Prieskum: pre mladých je už internet dôveryhodnejší ako televízia
Sedemdesiattri percent ľudí vo veku od 12 do 26 rokov považuje internet za najinformatívnejšie médium. Vyplýva to z výsledkov štúdie Millennials+, ktorú uskutočnila agentúra TNS Slovakia na vzorke 1 500 ľudí v spomínanej vekovej kategórii. Šesťdesiatdva percent respondentov zároveň označilo internet za najzábavnejší a 34 percent mladých si myslí, že je tiež najdôveryhodnejším zo všetkých médií. Tu už však rozdiel medzi internetom a ostatnými médiami nie je až taký priepastný. Mládež si totiž uvedomuje, že dôveryhodnosť internetu nie je vždy stopercentná. Z ostatných médií konkuruje internetu predovšetkým televízia. Tá porazila internet vo svete reklám. Televízne reklamy sú podľa 56 percent respondentov rozhodne pútavejšie a priťahujú oveľa väčšiu pozornosť. K online reklamám sa naopak prikláňa len 32 percent respondentov.
V oblasti konzumácie jednotlivých médií si svoje miesto u mladých ľudí našla najmä televízia. Obľúbené televízne seriály a relácie zvykne pravidelne sledovať 76 p ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH