CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Prípadová štúdia: Zákaznícky servis s tiketovým systémom ZenDesk

0
Úspech v on-line biznise môže byť rovnako vratký ako ten na off-line trhoch. Ak ste mali dobrý podnikateľský nápad a založili spoločnosť, ktorá od začiatku rastie a do portfólia pribúdajú stále nové služby, aj tak nemáte zaručené udržanie sa na vrchole. Rôzne firmy skúšajú rôzne prístupy a postupy, ako si mieru úspech vo svojej oblasti podnikania udržať. Niektoré stavili na inovácie v oblasti kvality zákazníckeho servisu. Konkrétne najmä na aktívnu komunikáciu s klientom, odhaľovanie nedostatkov systému prostredníctvom zákazníckeho feedbacku a jeho upgradovanie smerom, ktorý väčšine zákazníkov najviac vyhovuje. A najmä rýchlosť reakcie. Súčasťou toho je využívanie efektívnych on-line systémov, programov, aplikácií, vhodných pre potreby spoločnosti. U nás sa osvedčil napríklad Basecamp, ktorý sme začali využívať veľmi skoro po založení firmy. Je to webová aplikácia, tá istá, ktorú opisujú autori úspešného bestsellera Restart, ktorá beží on-line, udržuje míľniky stále ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať