Progresívni spotrebitelia majú záujem o tzv. Connected cars
V nedávnom prieskume realizovanom v Brazílii, Nemecku, Rusku, Veľkej Británii, USA a Číne malo 5 800 spotrebiteľov odpovedať na otázku, aký typ connected car, teda automobilu prepojeného s vodičom, internetom, ďalšími vozidlami a dopravnou inštruktorkou, ich najviac oslovuje. Spotrebiteľský segment, ktorý GfK označuje ako ´progresívni spotrebitelia´ (leading edge consumers´ = LEC) hodnotil všetky typy týchto konceptov v porovnaní s bežnými spotrebiteľmi ako veľmi atraktívne alebo mimoriadne atraktívne. Frank Härtl, Global Lead for Automotive v GfK uvádza: "Progresívni spotrebitelia majú pre automobilový priemysel dvojnásobnú cenu. Pre predaj connected cars predstavujú ´skvelú príležitosť´. Veľmi skoro po uvedení produktu na trh tiež indikujú, kam by sa zvyšné segmenty mohli uberať, pretože idea connected cars sa už pevne uchytila a je stále populárnejšia."Progresívnych, ale aj bežných spotrebiteľov najviac oslovujú dva koncepty, a síce ultra bezpečné auto (ultra-safe), ktoré ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH