S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Rast v domácich podmienkach – nový trend rozvoja biznisu

Tlačové správy
0
Podľa najnovšieho medzinárodného obchodného prieskumu spoločnosti Regus, poskytovateľa flexibilných pracovných priestorov, vzrástol počet slovenských spoločností orientujúcich sa na rast na domácich trhoch na úkor rastu v zahraničí viac ako dvojnásobne. Prieskum sa zameral na názory viac ako 20 000 výkonných riaditeľov a majiteľov firiem v 95 krajinách. Ukazuje sa, že na Slovensku 25 % spoločností sa orientuje na domáci rast, zatiaľ čo iba 20 % sa snaží dosiahnuť medzinárodný rast. Podľa prieskumu existuje päť najdôležitejších bariér pre medzinárodný rast:1) najímanie vysoko kvalitných zamestnancov (81 %),2) nedostatok lokálnych poznatkov a konexií (65 %),3) nedostatok informácií o trhu (57 %),4) zriadenie logistickej a distribučnej siete (50 %),5) zriadenie IT a služieb (49 %). Zameranie sa na domáci rast je ešte evidentnejšie na rozvíjajúcich sa trhoch, kde sa naň zameriava až trojnásobok spoločností (51 %) v porovnaní s počtom spoločností, ktoré chcú rásť v zahraničí. Toto je dôkaz, ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať