Samsung Galaxy S8 a S8+: jedinečnosť, elegancia a prémiový servis
Najnovšie vlajkové lode spoločnosti Samsung predstavujú smartfóny, ktoré si vás získajú nielen vďaka svojmu prvotriednemu vybaveniu a dizajnu, ale aj prémiovej starostlivosti o zákazníkov. Servis MojeGalaxy prináša majiteľom nového Samsungu Galaxy S8 a S8+ mimoriadnu zákaznícku starostlivosť.
Pre majiteľov najnovšieho radu smartfónov Samsung Galaxy S8 a S8+ je pripravená mimoriadna zákaznícka služba MojeGalaxy. Tá nadväzuje na poskytovaný servis MojeS7 predchádzajúceho siedmeho radu, ktorý môžu zákazníci využívať do leta 2017. S MojeGalaxy majú noví majitelia prémiových modelov Samsung možnosť bezplatne kontaktovať špeciálnu infolinku na čísle 0800 66 53 77, kde im operátori poskytnú všetky potrebné informácie týkajúce sa ich zariadení (informácie ohľadne nastavenia, návodu či reklamácie). Infolinka je k dispozícii od pondelka do soboty v čase od 8.00 do 20.00 a v nedeľu od 8.00 do 18.00.
Infolinka ďalej slúži na poskytovanie nadštandardných služieb. Jednou z nich je napríklad možnos ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH