CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Nakupovanie počas Veľkej noci

Tlačové správy
0
Druhým najsilnejším obdobím na nakupovanie, ako aj na pečenie, je po Vianociach obdobie Veľkej noci. Počas veľkonočného týždňa si doprajeme o skoro tretinu viac ako počas priemerného týždňa v roku. Ľudia v tomto čase intenzívnejšie nakupujú už od pondelka až do Zeleného štvrtka. „Veľká noc je jedným z dôležitých období v roku pre maloobchodníkov z hľadiska spotreby domácností v oblasti potravín, keď slovenský kupujúci nakúpi až skoro o tretinu viac ako počas priemerného týždňa v roku,“ povedal  Ladislav Csengeri, riaditeľ Consumer Panel Services GfK Czech and Slovakia. Na Slovensku vidieť počas veľkonočného týždňa veľmi intenzívne nakupovanie už od začiatku týždňa, ktoré vrcholí na Zelený štvrtok, keď nakupovanie Slovákov dosiahne až dvojnásobnú intenzitu. Naopak, Veľký piatok je už podpriemerný a na Veľkonočný pondelok je nakupovanie minimálne. Počas jedného nákupu sú kupujúci ochotní zaplatiť až o štvrtinu viac v porovnaní s priemerným výdavkom na nákup počas celého roka. Čo si do ...
nakupovanie velka noc

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať