Seriál: Vývoj aplikácií pre Android / Aby aplikácia mala zmysel
Určite očakávate, že začneme zostra vývojom nejakej vzorovej aplikácie a vysvetlením princípov, z čoho sa aplikácia skladá, ako fungujú aktivity, rámce, väzby medzi používateľským rozhraním a aplikačným kódom... Začneme však inak – tým najpodstatnejším, aby aplikácia mala zmysel.
Aplikácie pre mobilné zariadenia sú v aplikačných obchodoch k dispozícii buď bezplatne, alebo spravidla za veľmi nízku cenu. Alfa a omega úspechu bez ohľadu na to, či vaša aplikácia využíva model monetizácie, a ak áno, aký, je to, aby si ju stiahlo a používalo čo najviac používateľov. Pri takomto nastavení konkurenčných podmienok preto záleží na dvoch základných faktoroch – funkcionalite a dizajne. Zhrnieme niekoľko základných pravidiel, ktoré by ste pri návrhu projektu a neskôr pri vývoji aplikácie mali rešpektovať.
Aplikácia má perfektne robiť jednu vec
Najlepšie to vysvetlíme na príklade známej aplikácie Shazam, ktorá dokáže rozpoznať, aká skladba práve hrá v okolí telefónu. De facto má táto aplikácia l ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH