Skupina Renault v spolupráci s firmami Microsoft a VISEO vytvorila prvý prototyp digitálnej servisnej knižky
Využitím technológie Blockchain si zákazníci budú môcť uložiť všetky informácie o svojom vozidle do zjednodušenej a bezpečnej digitálnej servisnej knižky.
Paríž, 26. júl 2017 – Skupina Renault včera predstavila prototyp digitálnej servisnej knižky, ktorú vyvinula v spolupráci so spoločnosťou Microsoft a VISEO. Technológia Blockchain zaručuje, že údaje o vozidle sú uložené bezpečne.
V súčasnosti sú informácie o zákazníkoch a ich vozidlách rozmiestnené vo viacerých informačných systémoch, ktoré spravujú výrobcovia automobilov, poisťovne, servisy a ďalšie inštitúcie. Táto nová digitálna servisná knižka zhromažďuje všetky informácie na jednom mieste. Informácie sú tak zákazníkovi kedykoľvek k dispozícii. Ak chce napríklad zákazník predať svoje vozidlo, môže lepšie informovať potencionálneho kupca a dať mu prístup ku všetkým údajom o vozidle. Tým sa vytvorí väčšie dôvera medzi predávajúcim a kupujúcim.
“Táto nová digitálna servisná knižka nám umožní poskytovať zákazníkom nové služby. Okr ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH