Slovenky vyhľadávajú weby o materstve a zdraví, Slováci zase weby o automobiloch a IT
Ženy zo Slovenska vyhľadávajú na internete predovšetkým weby týkajúce sa tehotnosti a rodičovstva, zdravia, vzdelania a práce, muži naproti tomu webové stránky zamerané na auto-moto, šport a IT. Najväčší podiel používateliek zaznamenali kategórie Ženy a mamičky a Zdravie (56 %), najvyšší podiel používateľov bol zaznamenaný v kategórii Auto-moto (66 %). Preferencie používateľov jedného či druhého pohlavia vo vzťahu k vyhľadávaným kategóriám v ďalších skúmaných štátoch zodpovedajú situácii na Slovensku. Dáta prináša štúdia gemiusAudience od spoločnosti Gemius (na Slovensku pod názvom AIMmonitor).
Spoločnosť Gemius skúmala, do akej miery ovplyvňuje pohlavie návštevnosť jednotlivých kategórií webových stránok, resp. aké kategórie webov sú typické pre mužov či ženy. Z analýzy uskutočnenej na ôsmich trhoch (na Slovensku, v ČR, Maďarsku, Poľsku, Turecku, Bulharsku, Moldavsku a na Ukrajine) vyplýva, že ženy navštevujú predovšetkým webové stránky zamerané na materstvo, zdravie, lifest ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH