ACER_112024 ACER_112024 ACER_112024

Slovenské firmy nie sú pripravené na jednotný digitálny trh Európy

Tlačové správy
0
Takmer dve pätiny (38%) manažérov slovenských firiem doposiaľ vôbec nepočulo o jednotnom európskom digitálnom trhu, ktorý sa má podľa zámeru Európskej komisie stať realitou do roku 2020. Až 58 % respondentov síce o stratégii nazvanej Digital Single Market niečo započulo alebo čítalo, detaily však nepoznajú. Vyplýva to z vybraných priebežných výsledkov celoslovenského prieskumu, ktorý realizuje agentúra GfK v spolupráci s týždenníkom Trend a IT Asociáciou Slovenska exkluzívne pre konferenciu Infotrendy 2016. Cieľom iniciatívy jednotného digitálneho trhu je zjednodušiť online obchodovanie v členských krajinách Európskej únie. Komisia chce v tejto súvislosti sprehľadniť systém DPH, modernizovať autorské právo a zvýšiť ochranu osobných údajov na webe. Zároveň sa snaží zrušiť roamingové poplatky, geografické obmedzenia pri poskytovaní niektorých služieb či obsahu, skresať doručovateľské poplatky a zrýchliť mobilný internet. Vo výsledku by tak malo vzniknúť prostredie, kde by mal byť predaj ...

Redakcia

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať