S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Slovensko vedie v počte impresií zobrazovaných na tabletoch

Tlačové správy
0
Už viac ako 8 % všetkých impresií v slovenských digitálnych kampaniach sa zobrazuje užívateľom na tabletoch, čo je najviac v celom regióne CEE. Priemerná miera prekliku dosiahla v prvej polovici tohto roka 0,7 %, čo je o niečo menej ako v druhej polovici roka 2016. Najvyššie CTR dosahujú bannery typu rich media a to na mobilných zariadeniach (3,1 % pre tablety a 3 % pre mobily). Tieto dáta prináša správa AdMonitor spoločnosti Gemius. Správa gemiusAdMonitor prináša informácie o trendoch v online reklame v 12 krajinách regiónu CEE (Česká republika, Slovensko, Poľsko, Maďarsko, Litva, Lotyšsko, Estónsko, Chorvátsko, Moldavsko, Rumunsko, Bulharsko, Ukrajina) a Turecku v prvej polovici tohto roka. Sú to najmä demografické údaje užívateľov oslovených reklamou, najpoužívanejšie reklamné formáty, prístup k reklame z jednotlivých zariadení či CTR pre jednotlivé štáty, zariadenia a segmenty trhu a mnoho ďalších. V priebehu prvej polovice roku 2017 sa zvýšil podiel mužov, ktorí klikali na rekla ...

Gemius

Všetky autorove články
Gemius

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať