Slovensko vedie v počte impresií zobrazovaných na tabletoch
Už viac ako 8 % všetkých impresií v slovenských digitálnych kampaniach sa zobrazuje užívateľom na tabletoch, čo je najviac v celom regióne CEE. Priemerná miera prekliku dosiahla v prvej polovici tohto roka 0,7 %, čo je o niečo menej ako v druhej polovici roka 2016. Najvyššie CTR dosahujú bannery typu rich media a to na mobilných zariadeniach (3,1 % pre tablety a 3 % pre mobily). Tieto dáta prináša správa AdMonitor spoločnosti Gemius.
Správa gemiusAdMonitor prináša informácie o trendoch v online reklame v 12 krajinách regiónu CEE (Česká republika, Slovensko, Poľsko, Maďarsko, Litva, Lotyšsko, Estónsko, Chorvátsko, Moldavsko, Rumunsko, Bulharsko, Ukrajina) a Turecku v prvej polovici tohto roka. Sú to najmä demografické údaje užívateľov oslovených reklamou, najpoužívanejšie reklamné formáty, prístup k reklame z jednotlivých zariadení či CTR pre jednotlivé štáty, zariadenia a segmenty trhu a mnoho ďalších.
V priebehu prvej polovice roku 2017 sa zvýšil podiel mužov, ktorí klikali na rekla ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH