Štúdia: Maloobchody by sa mali viac zamerať na produktivitu práce
Maloobchodníci podceňujú investíciu do nástrojov pre produktivitu práce. Dostatočne finančne nepokrývajú ani oblasti, v ktorých sa môžu odlíšiť od konkurencie. Optimalizácia investícií do produktivity zamestnancov by pritom globálne znamenala vyššie príjmy v hodnote 187 miliárd dolárov ročne. Naopak si maloobchodníci dnes už uvedomujú dôležitosť technológií pre skvalitnenie interakcie so zákazníkmi. Tieto závery priniesla globálna štúdia Cisco s názvom „The Current State of Digital Readiness in Retail,“ ktorá mapovala súčasný stav digitálnej pripravenosti v maloobchode.
Globálny výskum spoločnosti Cisco sa zameral na manažérov maloobchodov v USA, západnej Európe a Latinskej Amerike. Jeho cieľom bolo zistiť, v akej fáze digitálnej transformácie sa ich spoločnosti nachádzajú. Medzi respondentmi boli zástupcovia kamenných i elektronických obchodov, výrobcovia odevov, pohostinských služieb a ďalších segmentov maloobchodu. Štúdia ukazuje, aké sú ich aktuálne priority z hľadiska investícií ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH