Sygic prichádza na trh s novou aplikáciou Sygic Job Dispatch
Spoločnosť Sygic spúšťa novú aplikáciu Sygic Job Dispatch, vďaka ktorej budú môcť spoločnosti jednoduchšie a efektívnejšie riadiť svojich zamestnancov v teréne. Aplikácia je ideálnym riešením pre spoločnosti, ktoré majú mobilné pracovné sily, ako sú napríklad kuriérske spoločnosti, donášky, opravárske služby a podobne.
Manažment pracovných síl je jedným z kľúčových predpokladov na úspech firiem, pre ktoré sú rýchlosť a efektivita nevyhnutné. Oblasť sofvérového riadenia služieb dosiahla tržby v hodnote až 1.2 miliardy dolárov za rok 2012 a podľa prieskumnej spoločnosti Gartner stále rastú o 12.7 percent ročne.
"Našim cieľom bolo priniesť aj spoločnostiam, ktoré majú svojich pracovníkov v teréne sofvérové riešenie pre efektívny manažment ľudí s využitím navigačných funkcionalít, čím dokážu ušetriť čas vodičov a peniaze spoločnosti. Vďaka našim predchádzajúcim skúsenostiam s vývojom profesionálnych navigačných riešení šitých na mieru našich klientov sme presvedčení, že je ten správny čas ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH