Sygic si vybral pre rýchlejší rast IBM Marketing Cloud
Spoločnosť IBM oznámila, že výrobca najpokročilejšej navigačnej aplikácie, firma Sygic, ktorej produkty a služby využíva viac ako 125 miliónov užívateľov po celom svete si vybrala IBM Marketing Cloud na rýchlejšie a efektívnejšie riadenie personalizovaných marketingových emailových kampaní.
Sygic Business Solutions, ktorá vyvíja profesionálne navigácie pre zákazníkov v odvetviach dopravy, logistiky a automobilového priemyslu zvýšila pomocou IBM Marketing Cloud výkonnosť svojich e-mailových marketingových kampaní, ako aj efektívnosť predaja. IBM Marketing Cloud umožňuje Sygicu presne určiť, aká konkrétna ponuka je atraktívna pre daného klienta a umožňuje vytváranie personalizovaných marketingových kampaní.
Pri plánovaní emailových marketingových kampaní na nové verzie GPS offline navigácií Sygic dnes využíva IBM Marketing Cloud na vytypovanie presných skupín klientov, ktorí sa zaujímajú o novinky, a sú najviac naklonení kúpe novej navigácie. IBM Marketing Cloud softvér zároveň Sygic ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH