Technológia vo figurínach pomáha sledovať zákazníkov
Facebook a Google nie sú jediné spoločnosti s možnosťami sledovať vás. Kamenné obchody to takisto dokážu vďaka trochu strašidelnej technológii.
Nie je nijaké tajomstvo, že niektoré spoločnosti sledujú naše on-line aktivity, aby zistili naše záujmy a mohli používať cielené reklamy, pri ktorých je pravdepodobnejšie, že si ich všimneme. Podľa Washington Post teraz niektoré kamenné obchody nasadzujú novú generáciu figurín, vybavenú technológiou rozpoznávania tvárí.Talianska spoločnosť Almax SpA predáva manekýnky s kamerou zabudovanou do očí, nazývané EyeSee (doslovne oko vidí). Kamera posiela obraz programu na rozpoznávanie tvárí, ktorý analyzuje a zaznamenáva vek, pohlavie a rasu okoloidúcich, prípadne koľko času a kde v zornom poli kamery strávili. Cena jednej takejto figuríny má byť vyše 5000 dolárov a jedným z prvých používateľov EyeSee má byť módny predajca Benetton.S takýmito dátami môžu predajcovia optimalizovať výklady i rozloženie regálov v obchodoch, rovnako aj promoakcie ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH