Telekom ako prvý operátor na Slovensku prináša hlasovú biometriu
Zákazníci Telekomu budú môcť od 20. mája 2015 využívať novú bezplatnú službu Hlasová biometria. Vďaka nej vybavia svoje požiadavky na zákazníckych linkách Telekomu rýchlo, pohodlne a bezpečne aj bez toho, aby si museli pamätať a uvádzať overovacie bezpečnostné kódy, ako napríklad PIN, PID alebo ID kód. Postačí im vlastný hlas.
Hlasová biometria predstavuje jedinečný spôsob overenia volajúceho na základe porovnania hlasu zákazníka s jeho hlasovým odtlačkom. Ten môže byť vytvorený len na základe súhlasu zákazníka. Okrem toho, že si zákazník vďaka hlasovej biometrii už nemusí pamätať rôzne kódy a overenie hlasom mu ušetrí čas, služba má aj ďalšie výhody.
Jednoduchý prístup k svojim službám získa zákazník aj v prípade straty telefónu a potreby zablokovať SIM kartu - zákaznícka linka ho spoľahlivo overí aj pri volaní z akéhokoľvek iného telefónneho čísla.
Hlasová biometria tiež umožní delegovať oprávnenia aj na iné osoby a zákazník sa tak (po prvotnom jednorazovom overení po ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH