Tesco mobile používa už štvrť milióna zákazníkov na Slovensku
Počet aktívnych zákazníkov značkového operátora vzrástol za ostatný rok o pätinu na vyše 250-tisíc! Dynamický rast na vysoko konkurenčnom trhu je výsledkom noviniek v produktovom portfóliu, oceňovanej marketingovej komunikácie i vysokej spokojnosti samotných zákazníkov.
„V Tesco mobile veríme v užitočnosť a výhodnosť – preto do nového roka vstupujeme s vytrvalým odhodlaním prinášať tie služby, ktoré budú pre našich zákazníkov užitočné, zrozumiteľné a za dobrú cenu. Chceme tiež ďalej rozvíjať potenciál rýchleho 4G internetu a ponúknuť novinky v obsluhe zákazníka. Aj to je dôvod, prečo sme dlhodobo najodporúčanejším operátorom na trhu predplatených kariet1,“ uviedol Alexander Vlčko, marketingový manažér Tesco mobile.
Vysokú mieru spokojnosti zákazníkov dosahuje Tesco mobile tým, že už od svojho vzniku prináša inovatívne služby s neočakávane vysokou úrovňou starostlivosti – či už to bola cenová revolúcia s volaniami za 1 cent na čísla Tesco mobile v roku 2011 alebo dvojnásobok kreditu p ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH