Tržby aj zisk spoločnosti Facebook v treťom kvartáli vzrástli
Americká spoločnosť Facebook Inc prevádzkujúca rovnomennú sociálnu sieť svojimi hospodárskymi výsledkami za tretí kvartál prekonala očakávania trhu. Firme sa darí najmä vďaka reklame na jej hlavnej aplikácii Facebook. Tržby firmy za júl až september sa v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka zvýšili o 56 percent na úroveň 7,01 mld. USD. Spoločnosť o tom informovala v stredu. Zisk Facebooku za tretí kvartál tohto roka dosiahol 2,38 mld. USD alebo 82 centov na akciu. To znamená prudký nárast oproti rovnakému obdobiu vlaňajška, kedy firma evidovala zisk 896 mil. USD, čiže 31 centov za akciu.
Celkové príjmy z reklamy Facebook v treťom kvartáli medziročne zvýšil o 59 % na 6,8 mld. USD. Z tejto čiastky generovali 84 % príjmy z reklamy prostredníctvom mobilných komunikačných zariadení. K 30. septembru mala firma 1,79 mld. užívateľov, ktorí jej stránku navštívia aspoň raz mesačne, čo bol medziročný rast o 16 percent.
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH