Umelá inteligencia je vítaná, ale IT podpora zameraná na zamestnancov je kľúčom k ich spokojnosti a produktivite
Globálny prieskum medzi zamestnancami odhalil, že 74 % si myslí, že neefektívna podpora IT ovplyvňuje morálku a bráni produktivite, zatiaľ čo 87 % víta umelú inteligenciu pri riešení problémov v oblasti IT
Lenovo Premier Support Plus kombinuje AI a ľudskú interakciu pre proaktívnu, prediktívnu, bezproblémovú a priamu IT podporu, navrhnutú špeciálne pre dnešnú hybridnú pracovnú silu
Deväť z desiatich zamestnancov (87 %) uznáva, že umelá inteligencia zohráva pozitívnu úlohu v tom, že im pomáha zostať produktívnymi, zatiaľ čo osem z desiatich (81 %) podľa spoločnosti Lenovo uprednostňuje kombináciu umelej inteligencie a ľudskej interakcie.
Nová globálna štúdia odhaľuje[1] že väčšina z 12 000 opýtaných zamestnancov (91 %) verí, že by boli produktívnejší, keby sa ich problémy s IT v práci vyriešili rýchlo a efektívne. Ďalších 74 % tvrdí, že slabá podpora IT znížila ich motiváciu v práci. Výsledky ukazujú, že na podporu dnešnej hybridnej pracovnej sily je potrebné zaviesť efektívny a úč ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH