Umelá inteligencia nahrádza agentov call centier a sekretárky
Virtuálna operátorka rozumie ľudskej reči, reaguje na emócie a vie sa učiť. Na rozdiel od človeka dokáže paralelne vybavovať stovky zákazníkov, a to aj v cudzích jazykoch. Spolupráca firiem Accenture a IPSoft má pomôcť rozšíriť umelú inteligenciu do praxe.
Volá sa Amelia, je bystrá, inteligentná a lojálna. Nikdy neochorie, neunaví sa a nemá zlú náladu. Zdanlivo ideálna asistentka. Samozrejme, nemusí vyhovovať úplne každému. Má totiž jednu zvláštnosť. Nie je živá. Amelia je kognitívny softvér, inými slovami, virtuálny agent, ktorý dokáže s ľuďmi komunikovať prirodzenou rečou.
Umelá inteligencia v podobe virtuálnej asistentky od firmy IPSoft nielenže rozumie ľudskej reči a kontextu (napríklad nálade a pocitom volajúceho), vďaka čomu vnáša do konverzácie ľudský rozmer, ale dokáže sa aj učiť z pozorovania a minulých skúseností a na základe toho autonómne rozhodovať, aké kroky podniknúť na splnenie požiadavky zákazníka alebo na vyriešenie problému.
Amelia vie odpovedať na e-maily, vybavi ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH