S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Umelá inteligencia nahrádza agentov call centier a sekretárky

Technológie
0
Virtuálna operátorka rozumie ľudskej reči, reaguje na emócie a vie sa učiť. Na rozdiel od človeka dokáže paralelne vybavovať stovky zákazníkov, a to aj v cudzích jazykoch. Spolupráca firiem Accenture a IPSoft má pomôcť rozšíriť umelú inteligenciu do praxe. Volá sa Amelia, je bystrá, inteligentná a lojálna. Nikdy neochorie, neunaví sa a nemá zlú náladu. Zdanlivo ideálna asistentka. Samozrejme, nemusí vyhovovať úplne každému. Má totiž jednu zvláštnosť. Nie je živá. Amelia je kognitívny softvér, inými slovami, virtuálny agent, ktorý dokáže s ľuďmi komunikovať prirodzenou rečou. Umelá inteligencia v podobe virtuálnej asistentky od firmy IPSoft nielenže rozumie ľudskej reči a kontextu (napríklad nálade a pocitom volajúceho), vďaka čomu vnáša do konverzácie ľudský rozmer, ale dokáže sa aj učiť z pozorovania a minulých skúseností a na základe toho autonómne rozhodovať, aké kroky podniknúť na splnenie požiadavky zákazníka alebo na vyriešenie problému. Amelia vie odpovedať na e-maily, vybavi ...
umela inteligencia virtualna

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať