Umelá inteligencia píše lepšie reklamné slogany ako copywriteri
V duchu blížiacej sa robotizácie povolaní, JPMorgan Chase podpísal päťročnú dohodu so softvérovým startupom, ktorý využíva umelú inteligenciu na písanie marketingových textov. V pilotných testoch JPMorgan Chase zistil, že nástroj strojového učenia spoločnosti Persado vytvoril lepší reklamný námet, než sa to podarilo ich zamestnancom.
Odvodili to na základe vyššej miery kliknutí - v niektorých prípadoch predstavovala viac ako dvojnásobok – čo sa týka digitálnych reklám. V jednom takomto „dueli“ reklama napísaná človekom hovorila: „Získajte prístup k hotovosti z vlastného imania v pohodlí domova.“ Úspešnejšia verzia spoločnosti Persado znela: „Je to tak - k peniazom z vlastného imania sa môžete dostať priamo z vašej domácnosti.“
„Technológia spoločnosti Persado je neuveriteľne sľubná,“ uviedla vo vyhlásení Kristin Lemkau, marketingová riaditeľka spoločnosti JPMorgan Chase. „UI prepísala texty a titulky, ktoré by obchodník s využitím subjektívneho úsudku a skúseností, pravdepodobne nev ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH