Umelá inteligencia zvláda skôr individuálne úlohy ako celú prácu
Stanfordský profesor Erik Brynjolfsson spolu s kolegami rozčlenil úlohy potrebné v 950 povolaniach. Umelá inteligencia by zvládla mnohé z týchto funkcií, ale nie všetky. Pritom ani v jednej by strojové učenie nebežalo na plné obrátky. Počas tohtoročných vášnivých diskusií v Hollywoode sa hovorilo o tom, či by používanie umelej inteligencie mohlo pripraviť scenáristov a hercov o prácu. Hoci to dnes ešte nie je možné, existujú už spôsoby, ako možno túto technológiu využiť, aby boli filmy a televízne programy prístupnejšie a interaktívnejšie.
PBS (Public Broadcasting Service) testuje, či by jej umelá inteligencia mohla pomôcť pri vytváraní interaktívnych televíznych programov pre deti. V minulosti sa jej vzdelávacie programy často pozastavovali, aby dieťa mohlo odpovedať, ale umelá inteligencia by mohla umožniť obojstrannú interakciu. PBS nepoužíva technológiu na vytvorenie dialógu, ale skôr na pomoc pri náročnej úlohe dekódovania menej zrozumiteľnej detskej reči.
Sara DeWittová, hlavná ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH