V Holandsku začali zverejňovať denné Ratingy zo sledovania televízií cez internet
Holandská asociácia pre televízne a internetové vysielanie StichtingKijkOnderzoek (SKO) v spolupráci s agentúrou Kantar Media začala ako prvá na svete zverejňovať ratingy zo sledovania televízií prostredníctvom internetu na dennej báze.
Ratingy, ktoré sa na dennej báze dodávajú od začiatku roka 2016, reportujú konzumáciu TV programov sledovaných cez internet, zo začiatku iba pre stanice NPO, RTL Netherlands a skupinu SBS Broadcasting. Na rozdiel od už existujúcich ratingových dát (obsah sledovaný len cez televízne prijímače), tieto rozšírené TV ratingy umožňujú zadávateľom, agentúram a vysielateľom monitorovať a obchodne využiť zásah (reach) na internete ako aj sledovacie návyky divákov, ktorí sledujú TV programy cez internet.
Michelvan der Voort, ManagingDirector spoločnosti SPOT a zároveň zodpovedný za marketing holandských TV vysielateľov, vyhlásil: „Nakoľko penetrácia internetu v Holandsku neustále narastá, tak rastie aj konzumácia video obsahu. SKO teraz reportuje meranie online v ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH