S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

V Holandsku začali zverejňovať denné Ratingy zo sledovania televízií cez internet

Tlačové správy
0
Holandská asociácia pre televízne a internetové vysielanie StichtingKijkOnderzoek (SKO) v spolupráci s agentúrou Kantar Media začala ako prvá na svete zverejňovať ratingy zo sledovania televízií prostredníctvom internetu na dennej báze. Ratingy, ktoré sa na dennej báze dodávajú od začiatku roka 2016, reportujú konzumáciu TV programov sledovaných cez internet, zo začiatku iba pre stanice NPO, RTL Netherlands a skupinu SBS Broadcasting. Na rozdiel od už existujúcich ratingových dát (obsah sledovaný len cez televízne prijímače), tieto rozšírené TV ratingy umožňujú zadávateľom, agentúram a vysielateľom monitorovať a obchodne využiť zásah (reach) na internete ako aj sledovacie návyky divákov, ktorí sledujú TV programy cez internet. Michelvan der Voort, ManagingDirector spoločnosti SPOT a zároveň zodpovedný za marketing holandských TV vysielateľov, vyhlásil: „Nakoľko penetrácia internetu v Holandsku neustále narastá, tak rastie aj konzumácia video obsahu. SKO teraz reportuje meranie online v ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať