Vyše 4.000 e-shopov bojuje o titul ShopRoku 2012
Vyše 4.000 slovenských internetových obchodov bojuje o titul v štvrtom ročníku prestížnej súťaže ShopRoku 2012. Jej vyhlasovateľom je nezávislý portál Heureka.sk, ktorý porovnáva domáce e-shopy, ich tovary a ceny. Partnermi súťaže sú časopis Obchod a weby Pcrevue.sk, Infoware.sk a Itnews.sk.
„Cieľom súťaže je pomôcť zákazníkom internetových obchodov lepšie sa orientovať medzi slovenskými e-shopmi, ako aj vyzdvihnúť kvalitu tých najlepších," hovorí Kamil Demuth, projektový manažér Heureka.sk, podľa ktorého zákazníci e-shopov už nehladia len na cenu, ale berú do úvahy aj spoľahlivosť a dôveryhodnosť obchodu.
V kategórii Cena popularity môžu na www.shoproku.sk počas celého augusta hlasovať všetci užívatelia internetu za ktorýkoľvek z vyše 4.000 e-shopov. V dvanástich podkategóriách Ceny kvality hlasujú len reálni zákazníci e-shopov, ktorí počas roka urobili aspoň jeden nákup online.
„Cena kvality vychádza z hodnotení, ktoré v rámci systému Overené zákazníkmi zasielajú počas roka reál ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH