Vzdelávacia platforma Butterfly Effect predstavuje prvých absolventov
Prvých 22 účastníkov si v Butterfly Effecte za 5 mesiacov prešlo celý proces tvorby mobilných aplikácií a hier od nápadu až po samotné uvedenie na trh.
Spoločnú iniciatívu s cieľom vzdelávať mladých ľudí ako uspieť na globálnom trhu predstavili v septembri minulého roka nezisková organizácia Leaf, coworkingové centrum HubHub a firmy Pixel Federation a Sygic.
Účastníci programu boli rozdelení do 5-6 členných tímov zložených z programátorov, dizajnérov, marketérov či ľudí z obchodu. Do pilotného ročníka Butterfly Effect sa zapojili najmä študenti vysokých škôl, ale aj špecialisti z korporátneho prostredia či freelanceri, ktorí boli rozdelení do aplikačného a herného Labu.
Z prvého ročníka vzišli štyri unikátne produkty, ktorých autori sú pripravení svoje aplikácie a hry predstaviť širokej verejnosti na Slovensku aj v zahraničí.
Melberry pomôže vodičom zaparkovaťMelberry má pomôcť obyvateľom rýchlejšie zaparkovať vďaka zobrazovaniu voľných parkovacích miest a parkovacích pravidiel v ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH