YouTube chystá nový formát produktovej reklamy
Spoločnosť YouTube si nechala vypracovať výskum, z ktorého nakoniec vyplynulo, že v porovnaní so stavom pred 10 rokmi trávia ľudia na YouTube o 44 % viacej času. Počet zhliadnutí produktových videí (recenzie, návody a takzvané shopping hauly) medziročne vzrastá o 40 %. Spoločnosť sa rozhodla držať krok s dobou a neustále pracovať na zdokonaľovaní svojich služieb, preto nechala v produktových videách viacej priestoru na prezentovanie výrobkov.
V prípade, že sa vám zapáčil produkt v prehrávanom videu, budete sa môcť informovať o jeho cene, možnosti nákupu i ďalších jeho špecifikáciách prostredníctvom nákupného tlačidla s odkazom na internetový obchod, ktorý ho ponúka. Takúto funkciu ste mohli vidieť už v roku 2013 pri značke Levi's. Nevýhodou funkcie je však skutočnosť, že si ju mnoho ľudí nemusí ani všimnúť, prípadne sa dá jednoducho zakázať, aby sa používateľom viac nezobrazovala.
Túto verziu kontextovej reklamy možno prirovnať napríklad ku Google Analytics. Aj keď si ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH