Zdĺhavé reklamačné procesy sú minulosťou. Elektronické obchody vybavujú reklamácie už do 5 dní.
Pokazil sa vám mobilný telefón alebo praskla podrážka na topánke? Zákon hovorí jasne: záruka na spotrebný tovar je najmenej 24 mesiacov. Problematika reklamácií je stále aktuálnou témou firiem, ktoré chcú poctivo a dobre predávať.
Reklamačný proces môže byť zdĺhavý a nepríjemný nielen pre zákazníka, ale aj pre obchodníka. Zákazník musí byť riadne informovaný o používaní svojho produktu a tiež aj o 30 dňovej reklamačnej lehote.
Online systém na evidenciu reklamácií www.reklamacie.sk vytvoril prehľadnú štatistiku na vzorke 100 tisíc reklamácií. Dozviete sa v nej viac o tom, prečo Slováci reklamujú tovar a aká je priemerná doba vybavenia reklamácie.
Akým spôsobom elektronické obchody a “kamenné” predajne vybavujú reklamácie?
Reklamácie sú vo väčšine prípadov (45%) opravené v záručnej dobe, 29% reklamácií predajcovia vybavia výmenou. Prídete do obchodu s topánkami, ktoré chcete reklamovať a predávajúci Vám namiesto zdĺhavého procesu reklamácie ponúkne možnosť výmeny za iný tovar z pr ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH