dTest: Dajte si pozor na e-shopy, ktoré nekomunikujú
Napriek tomu, že je nákup na e-shopoch už relatívne bežnou súčasťou životov spotrebiteľov, v období novoročných výpredajov prichádza k ich nárastu. Zvyšujúci sa dopyt využívajú okrem iných aj e-shopy, ktoré nemajú príliš dobrú reputáciu a spoliehajú sa na to, že si spotrebitelia riadne neoveria, kto je predávajúci a akú spätnú väzbu na neho zákazníci uvádzajú v recenziách.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
Kontrola základom nákupu
„Dôrazne odporúčame, aby si spotrebitelia pred každým nákupom, najmä na internete, riadne preverili predávajúceho a predišli tak zbytočným komplikáciám,“ radí Eduarda Hekšová, riaditeľka spotrebiteľskej organizácie dTest. Kontrolou sa rozumie najmä overenie reputácie predávajúceho, ktorú je možné overiť na nezávislých recenzných portáloch. „Na začiatok postačí zadať názov e-shopu alebo spoločnosti do vyhľadávača,“ radí Hekšová a dodáva: „Následne si spotrebitelia môžu nájsť, čo o spoločnosti píšu spotrebitelia, ktorí od nej už nakúpili.“ V prípade, že ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH