CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

10 trendov digitálneho marketingu pre rok 2018

Technológie
0
Spoločnosť Sherpas, špecialista na digitálny marketing a UX výskum, v desiatich bodoch predpovedala, ako sa v roku 2018 premení digitálny marketing: 1) Mohutnejšie využitia umelej inteligencie Chatboti, chytrí našeptávači a ďalší prejdú ďalšou evolúciou, ktorá bude mať za následok ich prirodzenejšie využitie v marketingovej komunikácii a širšej akceptácii zákazníkov. 2) Pokračujúce automatizácie marketingu Využitie chytrých nástrojov, ktoré dokážu rutinné činnosti zautomatizovať a zároveň ich spolu zmysluplne prepájať, dáva čoraz väčší zmysel. Predovšetkým u mohutnejších digitálnych stratégií, ktoré predpokladajú využitie komplexného spektra kanálov zacielenia. 3) Agresívnejšie zacielenie na deti a dospievajúcich Dospievajúci potomok v rodine je často ďaleko silnejším decision makerom, než jeho rodič, ktorý sa zhruba od 35 rokov veku začína v inováciách predovšetkým v rámci širokého spektra elektroniky trochu strácať. 4) Menej hesiel, viac biometrie Prihlasovanie sa k zariadeniam ... Zobrazit Galériu

Rubikon PR

Všetky autorove články
Digital 2018 umelá inteligencia AI biometria GDPR

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať