10 trendov digitálneho marketingu pre rok 2018
Spoločnosť Sherpas, špecialista na digitálny marketing a UX výskum, v desiatich bodoch predpovedala, ako sa v roku 2018 premení digitálny marketing:
1) Mohutnejšie využitia umelej inteligencie
Chatboti, chytrí našeptávači a ďalší prejdú ďalšou evolúciou, ktorá bude mať za následok ich prirodzenejšie využitie v marketingovej komunikácii a širšej akceptácii zákazníkov.
2) Pokračujúce automatizácie marketingu
Využitie chytrých nástrojov, ktoré dokážu rutinné činnosti zautomatizovať a zároveň ich spolu zmysluplne prepájať, dáva čoraz väčší zmysel. Predovšetkým u mohutnejších digitálnych stratégií, ktoré predpokladajú využitie komplexného spektra kanálov zacielenia.
3) Agresívnejšie zacielenie na deti a dospievajúcich
Dospievajúci potomok v rodine je často ďaleko silnejším decision makerom, než jeho rodič, ktorý sa zhruba od 35 rokov veku začína v inováciách predovšetkým v rámci širokého spektra elektroniky trochu strácať.
4) Menej hesiel, viac biometrie
Prihlasovanie sa k zariadeniam ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH