S_1124_Flexcam Advertisement S_1124_Flexcam S_1124_Flexcam Advertisement

100 dní ako manažérka slovenských blogerov a hľadanie odpovede na otázku či má projekt Asociácia Blogerov budúcnosť

Tlačové správy
0
Tento príbeh sa začal odohrávať v polovici októbra 2016, kedy na Slovensku vzniká vôbec prvý oficiálny projekt zastupujúci blogerov s názvom Asociácia Blogerov. Jeho ambicióznym cieľom je prepájať blogerov so značkami a zároveň slovenské blogerské talenty vzdelávať. Myslela som si, že Slovensko je na takýto formát pripravené. Prvé odozvy na Asociáciu blogerov Bolo to krásne obdobie plné eufórie a nadšenia. Po rozhovoroch s blogerkami a blogermi som mala spokojný úsmev na tvári. Ich problémy boli ako cez kopirák. Všetci sa sťažovali na neúctu zo strany marketérov, padli silné slová ako vykorisťovanie a zneužívanie, práca pod cenu a zadarmo. Blogerov najviac rozčuľovalo, že zvučné značky s reklamou na každom dostupnom médiu od nich chceli product placement for free a ako odmenu ponúkali propagáciu na sociálnych médiách, možnosť zviditeľniť sa alebo vzorky produktov.  Nebolo to pre mňa nič prekvapujúce a nové. Sama som foodblogerka a viem, že sa to naozaj deje. Stále... Po rýchlom čase m ...

Content agency

Všetky autorove články
Asociáciu blogerov

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať