81 % európskych zákazníkov je ochotných si priplatiť za väčší komfort pri nákupe
Prieskum spoločnosti Oracle ukazuje, že skúsenosti zákazníkov sú dnes strategickým motorom pre rast podnikania.
Práve publikovaný prieskum spoločnosti Oracle ukazuje, že skúsenosti zákazníkov sú teraz v Európe rozhodujúcim faktorom ovplyvňujúcim rast tržieb predajcov. Z hľadiska obchodníkov ide o efektívny spôsob odlíšenia značky v situácii, keď v globálnej ekonomike majú produkty a služby stále viac charakter komodity.
Kľúčové závery prieskumu
Štúdia Why Customer Satisfaction is No Longer Good Enough (Prečo spokojnosť zákazníkov už nie je dostatočná) ukazuje, že 81 % respondentov prieskumu je ochotných si za vynikajúcu skúsenosť pri nákupe priplatiť. Takmer polovica z nich (44 %) dokonca aj viac než 5 %.
Ako kľúčové faktory pre väčšiu dôveru k určitej značke a jej preferencii bolo uvádzané zlepšenie všeobecnej skúsenosti zákazníka/kupujúceho (40 %), rovnako ako rýchly prístup k informáciám a jednoduchá možnosť klásť doplňujúce otázky (35 %).
Skúsenosť zákazníkov nie je dôležitá len pr ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH