Aké darčeky potešia ľudí z generácie X, Y a Z?
- Netradičné tipy Zľavomatu na darčeky šité na mieru jednotlivým generáciám -
Takmer polovica Slovákov nakupuje vianočné darčeky už od novembra, tretina ľudí ich kupuje priebežne počas roka a vyše 18 % opýtaných si všetko necháva na poslednú chvíľu. Tento rok sa budú ľudia na online portáloch nielen inšpirovať pri hľadaní vhodných darčekov, ale ich budú aj viac kupovať v e-shopoch než v kamenných predajniach. Každý druhý Slovák minie na darčeky do 200 eur. Vyplýva to z novembrového online prieskumu najväčšieho inšpiračného portálu na Slovensku Zľavomat.sk.
Trend potvrdzuje aj Štefan Miho, marketingový riaditeľ Zľavomat.sk, kde nakupujú darčeky najmä ľudia z generácií Y a Z. Tí najviac využívajú online služby na zjednodušenie každodenného života: „Hoci sezóna darčekov začala na Zľavomate gradovať už v priebehu novembra, väčšina našich zákazníkov si vianočné nakupovanie odkladá na posledné dni pred Štedrým dňom. Vlani 23. decembra si ľudia kúpili darčeky na poslednú chvíľu za rekordný ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH