Akej forme financovania on-line obsahu dáva prednosť internetová populácia?
V internetovej populácii prevládajú názory, ktoré nie sú veľmi naklonené plateniu za online obsah. Komunikácia potreby získania zdrojov priamo od návštevníkov spravodajských portálov už bola objektom kampaní viacerých médií a stala sa do istej miery tiež spoločenskou témou. Prevažná časť verejnosti smäd po informáciách ale naďalej hasí prezeraním bezplatne poskytovaných správ.
Vo všeobecnosti pôsobí táto situácia dojmom začarovaného kruhu, alebo je možné z celkového náhľadu na problematiku vyčítať zmeny prichádzajúce v nasledujúcom období? Nielen oblasťou monetizácie onlineových médií sa zaoberá Štúdia Spravodajské servery 2014, ktorú realizovala spoločnosť MEDIARESEARCH SLOVAKIA na vzorke 1000 respondentov vo veku 15 a viac rokov zo Slovenského národného panela.
Otá Z prieskumu je zrejmé, že významná väčšina ľudí (80 %) už platený obsah pozná a na stránkach slovenského internetu ho registruje. Dve tretiny predstaviteľov internetovej populácie na nich pozorujú stále častejší ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH