Ako inzerovať na webe
Veľa podnikateľov sa domnieva, že vytvorením kvalitnej webovej stránky využijú naplno možnosti on-line marketingu. Na rozbitie tohto mýtu použijeme najťažší kaliber – tvrdenie marketingového guru prof. Kottlera. Ten tvrdí, že webová stránka umožňuje využiť iba 10 % z možností, ktoré on-line marketing ponúka. Základná kategorizácia propagačných a marketingových aktivít na internete je ich delenie na platené a zadarmo dostupné aktivity a možnosti. Podrobnejšie si rozoberieme úskalia obidvoch kategórií.
SEM verzus SEO
Štatistiky dokazujú, že 88 % používateľov internetu využíva vyhľadávače denne. Z nich 81 % si pred plánovaným nákupom alebo objednaním služby najskôr o subjekte svojho záujmu vyhľadá informácie. SEM (Search Engine Marketing) je súhrn aktivít zameraných na propagáciu webovej stránky v prostredí internetových vyhľadávačov a internetu. Cieľom je zlepšovať pozíciu webovej stránky vo výsledkoch vyhľadávania a zlepšovať celkovú viditeľnosť webovej stránky zadávateľa. Na prvý po ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH