Ako nedávať hlúpe zľavy a rozvíjať e-shop prezradí konferencia 5. ShopComm
Konferencia 5. ShopComm, ktorá je určená e-shopom
a firmám predávajúcim online prinesie už 6. mája 2015 zaujímavé
prednášky a prípadové štúdie od dvanástich domácich aj zahraničných
spíkrov. Akcia sa koná od 10:30 do 16:30 h. v hoteli Saffron
v Bratislave.
Výber z prednášok:- Prečo 90 % e-shopov neuspeje? Ako nebyť medzi nimi, Michal Král (Pricemania)- Strategicky orientovaná cenotvorba v e-shope, Václav
Lorenc (Pricewise), Michal Ježek (KARSA)- 7 tipov ako zvýšiť zisk e-shopu, Michal Janík a pán Mergado (Mergado)- Zaručený recept, ako udržať pozitívnu reputáciu vášho e-shopu, Júlia Micháleková (Visibility)- Komplexný pohľad na to, ako dlhodobo prežiť a generovať zisk,
Ján Urbančík (NetSuccess)
Okrem nich
odznie ďalších šesť prednášok na témy affiliate marketingu, online trendov v platbách či v doprave zásielok.
Evgenyia Markova z Fashion Days Group prezradí, ako využíva na
podporu biznisu M-Commerce a Jan Laštůvka
z MonkeyData bude hovoriť o tom, ako sviatky ovplyvňujú ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH