Ako vybrať správne CMS pre e-shop?
Či už máte e-shop a obzeráte sa po novom systéme, alebo ste človek, ktorý chce začať s online biznisom, je určite dobré si zanalyzovať, v akom biznise sa nachádzate a aký typ e-shopového riešenia je pre vás vhodný. E-shopy majú svoje zameranie a vyhraňujú sa na určité skupiny zákazníkov, prípadne existuje aj výrazný rozdiel v tom, ako sa produkty na e-shop dostávajú a ako sa rieši ich expedícia.
V predošlom článku sme sa zamerali na prepojenie e-shopu so skladovým hospodárstvom, čo budeme v kontexte tohto textu považovať za vyriešenú záležitosť.
Základné delenie e-shopov
E-shopy možno podľa cieľového publika rozdeliť do viacerých skupín, pričom marketing, komunikácia a aj očakávania od e-shopu treba zladiť s daným segmentom. B2B (business to business) je taký typ e-shopu, ktorý sa zameriava na predaj medzi firmami, a teda váš zákazník je firma, ktorá zakúpený tovar ďalej predáva alebo inak spracováva. Zákazníci B2B e-shopov očakávajú určitý štandard a prístup k informáciám o objedná ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH