Aplikácia Temu je vybavená kompletným arzenálom nástrojov pre hackerov
Platforma elektronického obchodu Temu podporovaná Čínou odvysielala počas Super Bowlu tri reklamy a dve hneď po ňom. Ich celková cena pravdepodobne presahuje 30 miliónov dolárov vzhľadom na veľmi žiadané, a teda aj veľmi drahé vysielacie sloty. Zdá sa však, že investícia už priniesla zisk – aplikácia Temu sa vzápätí umiestnila na druhom mieste v rebríčku najsťahovanejších bezplatných aplikácií spoločnosti Apple.
Skupina žalobcov z viacerých štátov však nedávno podala hromadnú žalobu proti Temu a jej materskej spoločnosti PDD Holdings Inc., pričom tvrdila, že aplikácia porušuje práva na súkromie používateľov tým, že tajne zhromažďuje ich údaje a neposkytuje im možnosť efektívneho súhlasu. Experti, ktorí aplikáciu preskúmali, zistili, že je „úmyselne a zámerne“ vybavená „kompletným arzenálom nástrojov na exfiltráciu prakticky všetkých súkromných údajov na zariadení používateľa a vykonanie takmer akejkoľvek škodlivej akcie po spustení príkazu zo vzdialeného servera“.
Tvrdia, že to umo ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH