Aquarea Service Cloud od Panasonicu: Inovácia, ktorá šetrí čas, peniaze a zvyšuje spokojnosť zákazníka.
Špeciálny projekt
Aquarea Service Cloud (ASC) poskytuje inštalačným spoločnostiam možnosť na diaľku monitorovať a spravovať vykurovacie systémy svojich zákazníkov. Tým šetrí nielen čas a peniaze, ale aj skracuje reakčný čas, čo vedie k vyššej spokojnosti zákazníkov.
Service Cloud je výkonným pomocníkom pre odborníkov v oblasti vykurovania, ventilácie a klimatizácie, umožňuje im rýchle a efektívne vykonávanie úloh spojených s uvedením systémov do prevádzky a ich údržbou. Vďaka prístupu k technickým informáciám uloženým v cloude má inštalatér všetko potrebné na dosah ruky.
Táto metóda zefektívňuje servisné práce, keďže umožňuje inštalačným firmám identifikovať a riešiť problémy diaľkovo ešte predtým, ako navštívia zákazníka. Tým sa šetria zdroje a redukujú náklady.
Pri detekcii problému servisný cloud okamžite notifikuje inštalačnú spoločnosť, čo umožňuje servisným technikom rýchlo reagovať a zabezpečiť, aby bol zákazník s jeho vykurovacím systémom a prípravou teplej vody naplno spo ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH