Asseco ukázalo, ako budeme v blízkej budúcnosti s bankami komunikovať hlasom
Popularita hlasových služieb bude aj naďalej rásť predovšetkým u mladších ľudí, ktorí sa práve dostávajú, alebo onedlho dostanú do ekonomicky aktívneho veku. Podľa výsledkov prieskumov v súčasnosti sa v Google 20% informácií vyhľadáva hlasom prostredníctvom mobilných zariadení a inteligentných reproduktorov. Do roku 2020 sa tento podiel môže zvýšiť až na 50%. Na tieto zmeny sa pripravuje aj finančný sektor. Asseco Voice Banking vyvíjaný tímom VivicLabs v rámci inkubátora Asseco Innovation Hub umožňuje hlasovú podporu pre online bankovníctvo pri zachovaní požadovanej miery zabezpečenia.
Asseco Voice Banking sa používa na iniciovanie základných operácií v oblasti elektronického bankovníctva prostredníctvom hlasu, ako je kontrola zostatku na účte, história transakcií, inform ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH