CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Asseco ukázalo, ako budeme v blízkej budúcnosti s bankami komunikovať hlasom

0
Popularita hlasových služieb bude aj naďalej rásť predovšetkým u mladších ľudí, ktorí sa práve dostávajú, alebo onedlho dostanú do ekonomicky aktívneho veku. Podľa výsledkov prieskumov v súčasnosti sa v Google 20% informácií vyhľadáva hlasom prostredníctvom mobilných zariadení a inteligentných reproduktorov. Do roku 2020 sa tento podiel môže zvýšiť až na 50%. Na tieto zmeny sa pripravuje aj finančný sektor. Asseco Voice Banking vyvíjaný tímom VivicLabs v rámci inkubátora Asseco Innovation Hub umožňuje hlasovú podporu pre online bankovníctvo pri zachovaní požadovanej miery zabezpečenia.  Asseco Voice Banking sa používa na iniciovanie základných operácií v oblasti elektronického bankovníctva prostredníctvom hlasu, ako je kontrola zostatku na účte, história transakcií, inform ... Zobrazit Galériu

Luboslav Lacko

Všetky autorove články
Asseco voice banking hlasové bankovníctvo Google Assistant

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať