Blokátor reklám ponúka reklamy? Adblocks Plus začne predávať „prijateľné“ reklamy
Spoločnosť Eyeo GmbH, tvorca najobľúbenejšieho nástroja na blokovanie reklám Adblocks Plus (ABP), oznámila na svojom blogu, že vytvorí službu umožňujúcu firmám kúpiť si právo na umiestňovanie „prijateľných“ reklám, ktoré sa budú zobrazovať používateľom s aktivovaným blokovaním reklám. Služba sa nazýva Acceptable Ads Platform (AAP) a v súčasnosti je v prevádzke jej beta verzia. Inzerenti sa v nej môžu zaregistrovať a potom sa im bude predávať reklamný priestor pomocou automatizovaného systému.
Funkcia Acceptable Ads blokuje reklamy selektívne a umožňuje zobrazovať tie nerušivé. Spoločnosť zatiaľ presne nezverejnila, koľko percent používateľov Adblock Plus má zapnutú túto funkciu. Jeden z vedúcich pracovníkov Ben Williams povedal webu VentureBeat, že na začiatku roka to bolo len jednociferné číslo, no v súčasnosti viac ako 90 % používateľov už umožňuje zobrazovať nerušivé reklamy (ide o štandardné nastavenie) a časť používateľov, ktorá túto funkciu vypína, „sa pohybuje medzi 8 až 10 pe ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH