S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

CRM pre malé a stredné podniky

0

Malé firmy často na evidenciu aktivít smerovaných k zákazníkom využívajú tabuľky v Exceli alebo Google Docs. To môže nejaký čas stačiť, sú to len a len tabuľky.

Aj malé a stredné podniky však môžu mať sofistikovaný systém na evidenciu vzťahov so zákazníkmi, umožňujúci mať prehľad o komunikáciách s klientom a o všetkých obchodných prípadoch a príležitostiach. MiniCRM bol vytvorený na uľahčenie riadeniavzťahov so zákazníkmi. Po nasadení už nebudete musieť viesť zákaznícku agendu v rôznych typoch dokumentov, v poznámkových blokoch, kalendároch a e-mailovom klientovi. MiniCRM nie je len softvér, je to štýl riadenia vzťahov so zákazníkmi, ktorý kladie dôraz na kvalitu a zákaznícky orientované myslenie. Cieľom systému je organizovať a automatizovať predaj, marketing, helpdesk a spravovať všetky informácie týkajúce sa zákazníkov v jednom systéme. Aktuálne databázy zákazníkov predstavujú jednu z hlavných hodnôt každej spoločnosti. Všetky informácie týkajúce sa marketingu a predaja sú uložené v jednom systéme. MiniCRMuľahčuje ich filtrovanie a zoskupovanie.

Predaj

Modul je procesne orientovaný, spravovaním úloh sa záujemcovia a zákazníci automaticky posúvajú v predajnom reťazci. Úlohy, poznámky, modifikácie karty, e-maily a priložené dokumenty sú usporiadané v chronologickom poradí. Dajú sa synchronizovať s Google Kalendárom a telefónom. Notifikácie zabezpečia, že sa v žiadnom prípade nezabudne na významných zákazníkov. Ak zákazník uviazol v procese predaja, obchodný zástupca, ktorý je zaň zodpovedný, dostane oznámenie prostredníctvom e-mailu. Ku každému projektu patrí osoba, ktorá je zaň zodpovedná. Môžete skontrolovať ratingy projektov podľa predajcov. Získate prehľad o kľúčových zákazníkoch alebo kampaniach generujúcich najväčšie príjmy.

Marketing

Modul umožňuje efektívne kampane na báze newsletterov či SMS, zacielené pomocou filtrov na konkrétne segmenty záujemcov a zákazníkov, zobrazenie podrobných štatistík. Môžete vytvoriť alternatívne verzie šablóny správ a vyskúšať, ktoré sú účinnejšie, pomocou A/B testu. MiniCRM automaticky vyberie tú šablónu, ktorá produkovala lepšie ratingy. V zozname zákazníkov, ktorí otvorili newsletter, môžete filtrovať ľudí, na ktorých by ste sa mali zamerať, čiže tých, ktorí klikli na vašu ponuku, ale produkt si neobjednali. Pomocou integrácie s Google Analytics zistíte, ktoré kampane generujú viac zákazníkov.

Helpdesk

Predpredajnú komunikáciu, predaj a popredajný servis a starostlivosť sústreďuje MiniCRM vjednom systéme viackanálového helpdesku, aby všetci zainteresovaní zamestnanci mali prístup k údajom, ktoré potrebujú pri práci. Môžete efektívne sledovať proces, aj keď trvá dlhšie, a napokon ho úspešne vyriešiť. Helpdesk umožňuje aj meranie spokojnosti zákazníkov.

V MiniCRM môžete zhromažďovať všetky kontaktné údaje a históriu o svojich zákazníkoch. Týmto spôsobom môže nový zamestnanec pokračovať tam, kde predchádzajúci skončil. Nadriadení dokážu jednoducho skontrolovať efektivitu zamestnancov: koľko majú zákazníkov, aké sú ich ratingy na zadávaní predaja a ako dlho im v priemere trvá uzavretie predaja.

 

 

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať